What a day

Idag blev det diverse ärenden i Vallentuna och sedan fika hos E. Trevligt.

Mitt hår blir helt galet när det är fuktigt ute, vilket alla tjejer med lockigt hår med allra största säkerhet fått erfara.
Det blir liksom, Stort. Har försökt fånga afro-tofsen på bild men lyckades inte förmedla hur kansig och stor den verkligen är. Anyway här är den iaf samt en bild på Elin Ls t-shirt med det mest psykadeliska trycket ever.

(Som jag egentligen ska ge till henne efter att Jennie lånade den men den har
dröjt sig kvar i min garderob, och idag fick den följa med mig ut i vida världen.)

 
Sry älskling. Du ska få tillbaka den ;P

    

Om ni kikar på mitt röda öra kan ni se den senaste fylle-eskapaden. Ett nytt hål i örat^^

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Mindy

Kläder måste vara ens bebisar när man inte har några riktiga än :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback