8 saker nu då

Ny kommer utmaningen, 8 kuriosa om lilla mig.

1) Jag är sinnessjukt vidskeplig. Man får tex inte lägga nycklar på bordet, gå under stegar, ha sönder speglar och absolut inte, under NÅGRA omständigheter, gå på a-brunnar. Jag jagar dig tills du får spader så jag kan knacka dig 3 ggr på ryggen.

2) Nyser likt ett litet marsvin, katt, kanin eller ett annat litet djur du kan komma på som ger ifrån sig fåniga läten.

3) Jag HATAR semlor.

4) Jag är känd som Muren-familjens slarvigaste barn, vart jag än går sprider jag oreda och förstörelse efter mig. Sen blir jag väldigt arg när det är stökigt^^

5) Skulle inte kunna laga mat om mitt liv hängde på det, nej jag lovar. Kan inte ens koka ägg rätt.

6) Lägger små knasig detaljer på minnet och har en förmåga att memorera nästan allt jag ser skrivet. Inte som fotografiskt minne alls, jag minns bara text väldigt lätt.

7) Jag hade aldrig brutit ett enda ben i hela min kropp innan i September detta år då Mikael bröt min tå. Tack raring.

8) Har världens muppigaste humor, skrattar åt i princip allt. Betyder det att jag har bra eller dålig humor?


Jaha, inte så intressant kanske menmen^^ / S

Sagt om Stellaa
Postat av: ebba

Vilken väska i min blogg bör jag införskaffa? :)

Postat av: Amanda

Haha det är bra att du bjuder på dig själv :)

2007-11-21 @ 18:25:23
URL: http://www.amandass.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej! Kika gärna in på min blogg och ge lite förslag på snygga t-shirt-tryck :) ha en bra kväll!

2007-11-21 @ 19:24:35
URL: http://johannaottilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback