9.40 rasten

Tre namn jag lyssnar till: Sara, Saris och Saro^^
Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är onaturligt fnittrig
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag alltid får beslutsångest över minsta grej.
Detta är jag rädd för: Höga höjder, undervattensmonster (de kan finnas) och att jag ska tappa allt hår!
Tre saker jag vill ha varje dag: En kyss, lite love och gärna sovmorgon.
Tre saker jag absolut inte kan göra: Koncentrera mig
Detta tycker jag om att göra: Vila och köpa skor
Detta vill jag göra just nu: SHOPPA
Bästa känslan: Uppskattning
Värsta känslan: Avundsjuka.
Egenskap min partner har: Humor ♥
Tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa, skaffa barn och
träffa Elvis (he is still alive!)
Min käraste ägodel: Dunno
Något jag vill ha i present: Vad vill jag inte ha?
Detta har jag på mig just nu: Bianco stövlar, strumpbyxor, blå HM-tunika och lång kofta.
Favoritkläder: Jeans eller klänning
Skola/Jobb: Skola
Stjärntecken: Vädur
Favoritdoft: Chanel no.5 och regn
Färgen på mina ögon: Grå/Blå
Min längd: 168 cm.
Favoritcitat: "Bajs är inte bara roligt - det är gott också".
Udda förmåga/egenskap: Jag kan låta som mössen i Askungen

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback