Cast out caste

Har skrivit klart Engelska C arbetet nu, eller ja... Det är endast ett muntligt framförande på ca 5 min så det var kanske inte ofattbart svårt att hitta på lite skit men iaf. I'm Goood :)

Att träna gick utmärk, kommer sova riktigt gott ikväll. Desperate Houswives var också bra och dessutomm är allt klappat och klart för helgen då jag ska passa min syster lilla lya, så allt som allt har eftermiddagen varit lyckad!

Ska bli abnormt stört skönt att få lite ro i helgen, även om det bara rör sig om en pytteliten student-lägenhet. Och på Lördag firar juh jag och Micke 6 månader så då ska vi bara ta det lungt vi två, får se vad  vi hittar på ♥

Jag svär att det blir Vallentuna-rundan (Oh God no!) / S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback