Hey baby, it's cold outside

Vad jag älskar första snön :) Fast det var juh ganska så jobbigt att vandra hem igår kväll när man var lite rund under fötterna och dessutom hade en läckande vinbox i väskan. Bra jobbat Sara...
Men lite mysigt var det iaf, och vilken satans kväll det blev med spel och massa busiga sms^^. Den kunde ha slutat ganska så mkt tidigare för min del men som tur är tog jag mig i kragen och hade riktigt kul när jag dansade med alla raringar.

Ikväll är det dags att klä ut sig och ha kul med lite Crimevillage-flickor för att fira Halloween (lite sent sådär men men). Hade  annars sett fram emot att träffa släkten på vår årliga Halloween-middag men eftersom jag är så förkyld så håller jag mig undan alla Muren-bebisar. Hade dock extremt gärna velat träffa Kusin Jo♥, så det känns lite trist.

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback