Hjärters dams sista sång

Sitter och bränner en Winnerbäck-skiva till Fia som ska på konsert i helgen. Är lite avis även om jag inte är ett stort fan av Lars W, men att gå på konsert är alltid kul!

Har uppdaterat dåligt, men har vart väldigt upptagen. Not. I Fredags var det utgång på världens mest misslyckad ställe, mäligen Hot Company. Extremt billigt men så inte värt det!
I Lördags och Söndags tog vi det bara lungt och slöade. Är grymt förkyld så har knappt ork att göra någonting. Missade allt drama med branden i Centrum, fick inte reda på det förrän sent på kvällen^^

Nåja, har bestämt mig för att kurera mig hela veckan så jag är redo inför helgen. På fredag blir det nog bara lite schysst krök hos en vän och på Lördag är det en trevlig tillställning i kära gamla Brottby. Vi ska äta gott och "värma" (som mamma säger) hos Victoria innan så det ska nog bli riktigt trevligt :)

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Alexandra

Värma lite haha, jag tycker också #vi ska ta & grunda lite" är ganska kul. Som lilla nörden i klassfesten säger ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback