I like short shorts!

Igår blev det tillslut utgång, trots att jag lovat mig själv att ta det lungt och spara pengar denna helg! Vi var ett stort gäng på The Viper room vid Fridhemsplan. Kanske inte världens bästa ställe men mkt billigt och en hel del dramatik!
Jag lyckades tex tappa bort min mobil på dansgolvet men som tur är så gav inte M upp förrän han genomsökt hela lokalen och alla i den^^ Tillsist var det  någon vänlig själ som lämnat den till DJ:n. ♥
Dessutom fick vi påhälsning av Polisen och så blev det lite bråk med maktgalna vakter.

Men det roligaste var ändå när vi var på McDonald's och fick 700kr (!) av en kille för att vi skulle handla mat åt honom så han slapp köa. Det slutade med att alla vi drog varsin +meny med extra allt i princip och dessutom fick lite pengar var. Kunde inte göra annat än att bara skratta rakt ut!

Resan hem var lång och när jag kollade klockan innan jag somnade visade den 05.58. Men riktigt gott sov jag iallafall.
Trist bara att Jo och Jennie inte kunde/hann följa med men jag hade kul grabsen, Victoria samt nystiftade vännen Helena.


I'm lovin it! / S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback