Lördagen den 10:onde November

Igår tog jag en kort tripp till Tebban med M och E, hittade tyvärr inget som föll mig i smaken men är lite sugen på en stickad basker. Måste bara bestämma vilken färg jag vill ha :)
Hann catcha-up lite med Jo också på McDonald's. Åh, raring, I miss you so!

Kvällen spenderades hos M där jag drömde galna drömmar eftersom han spelade någon form av krigsspel medans jag sov^^ Nu är jag iaf vaken och fixad, ska nog ta mig hem till Crimevillage snart och hjälpa mami slänga saker. Det är en nödvändighet att ha "släng-dagar" hos oss för på något vis har vi alltid högar med gamla kläder, möbler som ingen vill ha eller andra märkliga saker som bara ligger och skräpar. Om jag har tur är min bror hemma och kan hjälpa mig lite med min flytt till det större sovrummet. (Just nu står pappas nya bilstolar där)

Don't laugh at me / S


Sagt om Stellaa
Postat av: Lia

hejsan! Om du eller någon annan som du känner skulle vara intresserade av att köpa äkta löshår så säljer jag det för 500kr (1 meter brett & 35 cm långt) Alla hårfärger finns. Kontakta bara mig i bloggen isf, annars får du ha en bra fortsatt lördag :}


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback