Pics from my archive

Bajs, jag vet inte om det är säkert att gå ner ännu. Döden vore verklien att bli fångad på film i BSK-mjukisar, omatchande kofta, ful i håret och med mina fula men ack så sköna tofflor.
Måste liksom tvätta lite jeans och hämta en kopp thé till min höstigt förkylda hals.

Fördriver tiden med att titta på gamla bilder, här har ni några.

   

     

   

Oj, vad många det blev^^ Sorry,

/ S


Sagt om Stellaa
Postat av: caroline

Är personen på mittenbilden till höger en viss nygren så dör jag av skratt?

Postat av: sara

Det är det absolut^^
Taget på valborg i ettan om jag inte minns fel :)

2007-11-06 @ 19:11:16
URL: http://stellaa.blogg.se
Postat av: Mickan

Sara, det är nog bäst för dig att du inte kommer till skolan imorgon. För tar du inte bort den där bilden så kommer du ALDRIG levande ut från skolan!!!

2007-11-06 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback