Rovriddare och Rövarstråt

Igår var jag hemma hos Victoria för att bejba oss och äta lite gott innan det var dags för en utekväll igen. Fick bla. hemmagjord skagenröra (hon är så huslig att det nästan gör ont) och champagne. Thanks Darling.
Jag var inte riktigt på humör för att klä ut mig så totalt så det fick vara nog med rött läppstift och massa eyeliner (som vanligt med andra ord^^) men glammade lite extra med lösögonfransar iaf. Hade fantastiskt roligt, en höjdpunkt var en viss incident med Mickis på toaletten, en annan var när Mickes pappa kom hem med mat från Sibylla för ca 600kr. YUM.

Fick dessutom en ros av Mikael som jag gick och doftade på som en fånig, kärlekskrank liten flicka hela kvällen och vaktade med mitt liv. Han är för rar, och passar väldigt bra i tofs upptäckte jag just ;)


/ S


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback