Skapa Skapa Skapa!

Har varit hemskt dålig med uppdateringar, men helgen var så fruktansvärt efterlängtad att jag bara tog en 2-dagars time out och orkade verkligen inte blogga^^ Detta är iaf vad jag fått gjort!

Fredag:
Missade sacomässan eftersom jag och M missade bussen pga, ja diverse händelser :( Hade faktiskt sett fram emot att titta på alla montrar, få gratis godis och försöka lista ut vad fasen jag ska bli. Blev en tripp till Täby och sen massa filmtittande på kvällen iaf.

Lördag:
Härlig get-together med alla brottby människor på en lokalfest i Vada. Väldigt trevlig (men lite dålig uppslutning). Kl 2 blev det vinglig långpromenad hem över en jäkla massa åkrar eftersom jag hävdade att man typ "Kunde se mitt hus därifrån". Lite blöt om fötterna blev man men värre än så var det inte! :)

Idag, Söndag:
Har bara slappat, sovit länge och myst. Lyckades dock ta mig samma och städa undan lite samt fixa en tvätt. Vi tittade just klart på "Music and Lyrics" med Drew Barrymore och Hugh Grant. Väldigt charmig film men knappst någon Oscars vinnare om vi säger så.

Muren out / S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback