Stockholm

Idag var jag i stan med Jennie där vi även mötte upp Johanna och Elin. Tvärr var det väldigt utplockat på alla 2hand butiker fast jag hade väldigt trevligt med att prova alla pälsmössor iaf. Tvärr är jag lite halvt emot päls och är dessutom för feg för en sån mössa men men. Skulle inte tacka nej till en snygg Fejk-pälsjacka, fy skäms för Jennie som redan hittat en fin!

Annars går jag och suktar efter Hoodien från American Apparel som jag haft med i tidigare inlägg, tog en titt på den idag men var för lat för att prova. Måste nog köpa den hursomhelst.^^ Mitt enda inköp idag blev ett par lila over-knee strumpor från Indiska. Fast det hade nog blivit mer om jag fått lite tid (Tänk er nu hur jag blänger argt mot resten av gruppen). Tillsist avslutade vi med fika på mitt favvo-fik Baresso och satt och pratade om allt mellan himmel och jord.

Thé och mazarin nu, yum / S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback