Whoa, vilken lång sjuk sjuk sjuk lista.

Jag vill göra den iaf :)

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Euw.
Titta på dig själv i spegeln: Så ofta jag bara kan^^
Gnälla: Oh, yes. Men står inte ut när andra gör det.
Skrika: Haha,  jag är en screamer ;)
Sova: Öhh, nej aldrig.
Ha ångest: Över typ allt till och från.
Skada dig själv med flit: NO, det skulle jag aldrig göra
Drömma mardrömmar: Nej
Försöka vara annorlunda: Vem behöver försöka?
Klä dig i svart: Way to often
Gå till kyrkan: Nä, kanske vid Jul.
Gå i skolan: Ja
Röka: Ibland
Ha sex: Jag hade sex kronor idag ^^
Ljuga: I would never!
Hata folk: Nej, inte sådär allmänt
Lita på folk: Jomenvisst

VEM:
Saknar du:
Kusin Jo
Vill du döda: Ingen. Just nu...(Skrattar ondeskefullt)
Rörde dig sist: Jennie (hejdå-kram)
Kysste dig sist: Mikael
Kramade du sist: Jennie
Vill du prata med: Oprah!
Skrek du på sist: Lisa, may she burn in hell
Vill du vara som: Moi
Vill du bli galet full med: Alla mina vänner
Gjorde dig riktigt glad senast: Det var gulleponken ♥
Fick du sms från senast: Hanna :)
Ringde dig senast: Hanna
Är vackrast på jorden: Min mamma ( jag vet att du läser)

HAR DU:
För många vänner:
Kan man ha det?
Förföljelsemani: Verkligen inte
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej, eller gills närsynthet?
Någon skada: Nope
Färgat håret:
X antal gånger!
Brutit några ben: Ja, min tå...
Några piercings: Öron
Egen dator: Mmm
Bra självförtroende: Det kommer och går
Kysst någon: Ja
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Nej
Tagit nakenbilder: Haha
Sagt jag älskar dig till någon idag: Mmm
Bjudit ut någon: Blir utbjuden ;)
Varit kär: Yep
Dumpat någon: Yep
Lämnat landet: Yep
Tuttat eld på nått:  Hihi, Elin hår^^
Gjort något olagligt: Stal en glass på fyllan i Bulgarien. FÖRLÅT!

HUR:
Går du:
Jag skuttar lite typ...som Pippi Långstrump
Svarar du i telefonen: Hemma-Svarar Aldrig    Mobilen-"Sara"
Fördriver du tiden: Bloggar
Mycket pengar har du: Ca inte mkt alls
Tjänar du pengar: CSN
Ofta diskar du:
Never
Ofta städar du:
Ofta, med tanke på hur snabbt jag stökar ner
Många stör du dig på:
Alldeles för många
Ofta träffar du din familj: Så ofta jag kan slita mig från M. I'm sorry^^

TROR DU:

Att du kommer bli något: Ja, såklart
På gud: Näe
På rymdvarelser: Näe
Att folk tycker om dig: Jag hoppas det
På ett liv efter detta: Kanske
Att fiskar kan tänka: No, eller kan de?
Att du kommer leva länge: Vem vet, jag hoppas det

Finally done / S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback