Bowlorama

Istället för en lugn hemmakväll, som det var planerat, fick jag ett samtal som fick mig på andra tankar.

-Hej det är Sara
-Hej det är Fia, nu ska du lyssna Sara för såhär är det. Jag kommer vara väldigt bestämd mot dig nu. Om ca en timme hämtar jag och Elin dig och Micke i Vallentuna. Sedan hämtar vi Robin och efter det åker vi till Heron City, bowlar och har kul. Okej?
-Okej...

(Kan ha tagit mig vissa konstnärliga friheter men det lät typ så^^)

Hursomhelst hade jag förskräckligt kul, inte helt fel att ta bilen heller. Största överraskningen var nog iaf att jag fick Gudomlig hjälp under bowlingen. Fick säkert 4 (!) strikes och slutade som tvåa. Väldigt bra enligt mina mått.


Tjingeling / S


 


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback