C'est la vie

Nu har jag bytt bakgrund. IGEN. Kan verkligen inte bestämma mig så vi får väl se hur det blir. Nu har jag åtminstone skrivit klart my termpaper till engelska C. 933 ord blev det tillslut men jag vill understyka att det faktiskt är kvalité som gäller och inte kvantitet. Nåja vi fårväl se vad det blir för betyg, engelska är ett ämne som jag gillar och anser mig vara rätt bra på men det är inte alltid jag lyder intruktionerna som jag ska.
 It's my way or the highway.

Idag fick jag dock hjärnsläpp när ett par engeslmän frågade om vägen till posten, istället skrek jag på Maja att förklara och hon pekade bara mot centrum och sa "säg något då!".  Sandra försökte utan framgång hålla sig för skratt och engelsmännen tackade tillslut för sig och körde iväg.

Nu ska jag välja kläder till imorgon och sen får vi se om jag gymmar ikväll eller ej. Skulle behöva röra på mig lite känner jag.
 
Kanske blir det en snabb sväng till Täby efterskolan imorgon för att inhandla presenter till Andrea och Mickan. Måste desstom lista ut vad jag ska ha på mig på deras fest. Inte det lättaste...

    Lite gamla outfitbilder :)^^

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: jennie

jag ska ha en klänning som jag tycker är råläcker men alla andra kommer skratta :( föresten så måste vi in till täby, om så bara för 10 minuter, för att inhandla deras fina presenter.. och alexandra ville med och köpa nya strumpbyxor!

Postat av: Mickis

Jennie din klänning var råläcker ;)

2007-10-20 @ 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback