Fredagen den 19

Fredagen ledde för mig till följande:

*Världens mest sjukaste baksmälla.
Trodde att jag var döende, var illamående, svettades och skakade hela dagen med en pulserande huvudvärk som knappast blev bättre av att jag satt i en skränig Tellus-hall. Runt 6 tiden gav jag upp och tog en powernap medans Mikael och Emil fick laga mat till mig.

*Borttappade stövlar.
Lyckades glömma mina sex dagar gamla stövlar från Bianco som Papi slängde ut 1400kr på. Lite pinsamt men jag tror att de är återfunna av Mickan och Andrea. Tack gode gud. Jag håller tummarna!

*Mycket dans
När Sara har fått i sig lite (och även när hon är nykter) så tycker hon mkt om att dansa med sina vänner. Vilket tur för mig att det blev en hel del dans i Fredags. Så himla roligt att första dansa med alla borta vid Flygfältet för att sedan styra kosan mot Kvarnen och MG. På det sistnämda blev det kanske lite mkt dans på podier och annat kul. Men en bra workout helt enkelt :)


 / S



 


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback