"Hålla! Ni glömde er... tumstock?"

Jag är mätt.

Efter lunch på Lilla Valentina tvingades jag rulla tillbaka till skolan, tur att jag hade min lillasysters Boomerang istället för min Peak ;) Nej men, skämt åsido. Det var supertrevligt tjejor. Jennie och Sandra ska vara duktiga och gå på spinning för att bli av med alla onyttigheter men jag kör hårt och viger denna helg åt allt som inte är bra för mig.
Ikväll blir till exempel det utgång, dock bara i Vallentuna pga extrem pengabrist. Är verkligen sjukt trött på att vara pank nu men men, snart kommer ette efterlängtat studiebidrag. Fast det lär försvinna den 8/11 när Roberto Cavalli släpper sin HM-kollektion. I can't wait!

image593

/ S


 


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback