I don't wake up like this

Idag efter skolan tog jag ett mysigt bad med massvis av badkulor, badbomber, oljor, you name it! Tyvärr är jag inte den sortens person som kan ligga i hur länge som helst eftersom jag blir enormt uttråkad, därför så blev det så att jag tillslut hoppade ur badet och la ner lite tid på mig själv.

Målade alla naglar i chockrosa, färgade samt plockade ögonbrynen och plattade håret. För att illustrera hur långt (och numera väldigt blont) mitt hår blir när det är plattat har jag tagit bilder av dålig kvalité med min mobil. Har nämligen fortfarande inte hittat laddaren till digitalkameran^^


 Lite som en skandinavisk version av The Grudge flickan, tycker ni inte?

 
Inget smink.. I know

Nu ska jag ladda upp inför Sverigematchen med att läsa Veckorevyn som min syster köpte idag samt tvätta lite. Känns jävligt peppande faktiskt.




Klart slut / S


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback