Idag har jag löst Israel/Palestina konflikten

Tog halv tolv bussen hem efter en mysig kväll hos V. På vägen till busshållsplatesen mötte vi hela Brottbys fjortisbefolkning som stod och drack folköl utanför dagis. Gick och trallade "Hej Hej Hej, jag är bara fjorton år. Kom och se på mig. Kom och ta på mig" förnöjsamt. De såg rätt förargade ut men jag menade juh verkligen inget illa (?). Tvärtom är det rätt hemtrevligt.
Det skulle inte vara en Fredagskväll i Crimevillage om man inte fick se sin kusin stå och spy under fältarnas uppsikt. Vid busshållsplatsen träffade jag dessutom, inte helt oväntat, min lilla 14-åriga syster som var iklädd min Peak-jacka. Har enormt starka funderingar på att ta tillbaka den innan den blir förstörd. Det blev tillslut en lite Murenfamily reunion när min äldre bror kom gåendes med långa steg och nysnaggat huvud (mitt verk).

Sitter nu äntligen framförmin rara laptop, som jag lääängtat efter dig^^♥

/ S


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback