I'm not always there when you call

Gomorgon my lovelies!


Idag har jag ett mål, nämligen att träna på Gym och Sim. Kanske ett litet Yoga-pass? Det skulle kännas skönt :)
För tillfället sitter jag vid Älskade laptopen och funderar på vad som ska ske på Fre/Lör. Är sugen på Halloween-partaj då man får klä ut sig ordentligt och vara allmänt läskig. Borde kanske vara Jaws (Syftar på Tanställningen) eller en riktigt läskig Vampyr?  Har fått ett par erbjudanden om Temafester men de är antingen inne i stan eller så har de en avgift pga middag innan.
 Vore i och för sig inte helt fel att ta en tripp till stan, bara det att man måste börja dra sig hem såå tidigt!
Jag får funderar vidare.

BTW, så har jag och M världens bästa idé om kostymer till Studentskivan (fast vi har inte direkt bestämt tema ännu). Precis snyggt matchande utan att bli:
 
"Hej-å-vad-vi-är-ett-par".

Tycker jag iaf men alla är juh olika, tack och lov^^ / S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback