Onsdag och Torsdag

Igår var jag ledig hela dagen, så jag och M passade på att ta det riktigt lungt. Äta stor frukost, titta på Linas kvällsbok (som är så pinsam att jag ville dö) och Heroes såklart, dessutom sov vi alldeles för mkt. Kanske var det bra att vi sov så mkt under dagen. På kvällen gick vi nämligen på bio, M bjöd på godis som jag fortfarande har kvar (gömt i mitt skåp, don't tell^^) och vi var inte i säng förrän kl 3. Var ganska hårt att släpa sig upp imorse men det var det värt, hade verkligen jätteroligt och det var otroligt mysigt att promenera hem i dubbla skinnjackor och leta stjärnfall. Men jag såg inget som vanligt, just my luck :)

Idag är det religion, again... Men vi slutar tidigt iaf så jag ska hem och hämta saker så jag kan träna ikväll. Var allt för länge sen sist. Not Good.

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback