Pick of destiny

Tog en promenad till centrum för att piggna till lite, behövde dessutom röra lite på oss^^ Faktiskt riktigt skönt att komma ut i friska luften även om jag känner mig allmänt självmordbenägen av trötthet. Hyrde "Tenacious D" filmen (Älskar Jack Black) och köpte lite gott.  Hemvägen tog en jäkla tid eftersom M envisades med att dra ner mina mjukisar under hela Aerosol-sträckan. Och nu tvingade han mig att skriva att han är söt, men det är han juh faktiskt så det är väl okej.

Imorgon ska jag äntligen (?) få in tandställning på underkäken också. Jag har ett litet mantra som jag drar för mig själv:

 
"tänk på slutresultatet, tänk på slutresultatet, tänk på slutresultatet"


Det hjälper inte alls / S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback