Platt fall

M är på träning och jag har underhållit mig själv med att leka med Photoshop. Är helt lost men har nog förbrukat 1timme med saker som jag gjort på tio minuter om jag hade använt Paint+ mitt eget fotoprogram. Har varit så himla trött idag och dessutom är min rygg helt knasig efter allt spring på rullbandet igår. Kan liksom bara vrida mig ca 30grader åt båda hållen! Allt detta ledde till ett mindre sammanbrott tidigare ikväll, men som tur är fick jag massa tröst av en lite förvirrad men förstående pojkvän♥

Nu ska jag platta mitt hår och kolla om det är något bra på tv, antagligen är det inte så men annars kan jag träna till provet imorgon eller göra lite sit-ups. Åt just massa chokladpudding :)

/ S


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback