Samma gamla dagens

Dagens lista


DAGENS VILL HA:
Godis+ mysig klänning med luva
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, stövlar samt tee från Urban Outfitters
DAGENS SMINK: Same old. Puder, läppglans och mascara
DAGENS FRISYR: Lockigt utsläppt
DAGENS LÅT: Calleth You, cometh I
DAGENS PLANER: Städa undan och jogga. Om jag orkar. Dessutom har jag lovat att laga Ms jeans efter tragisk moped-olycka.
DAGENS SAKNAD: Se "dagens vill ha"
DAGENS DUMMASTE: " jag fick värsta adrenalin klicken" sagt av Mickan. Ej helt otippat^^
DAGENS MISSLYCKANDE: Mitt bankomat kort funkar inte. Gråten är nära.
DAGENS DROG: Alvedon.Har ont i tänderna
DAGENS KÖP: En hallon yoggi :)
DAGENS GODIS: En hallon yoggi  (so far)
DAGENS HUMÖR: Var lite ledsen när kortet inte funkade men har hämtat mig från smällen nu. Ser fram emot en lyckad eftermiddag.
DAGENS ORD: Palestina (eller hur var det Jennie?)

/ S


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback