Trivial Pursuit

Sitter och lirar TP och dricker jäger/vin/öl. Jag och Vickan mot lillasyster Muren och Micke. Måste säga at hittlills spöar jag och Vickan skiten av motståndar laget. Eller inte...

Imorgon blir det tidig start för att köpa skor (och kanske jeans) med Papi och sedan bär det av mot Vallentuna eftersom M har match. Jag tänkte nog gymma medans han får rött kort i Märsta (han fick det efter 7 min och 3 sek förra matchen^^) och sedan plugga filosofi.

Nu måste jag återgå till spelet♥

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: lisa

jag & micke vann annars, helt klart (:

Postat av: Elin

Blev de några kläder från Hm eller? :)

2007-10-14 @ 15:54:32
Postat av: Sara

Lisa: Njaa, tveksamt..
Elin: Nej, haha. Lite random fråga^^Men det blev bara skor iaf :)

2007-10-14 @ 22:31:19
URL: http://stellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback