Daddy Lovebone and Chesty Cumms for the win

Blir lite blyg och försiktig när det kommer till kärleksförklaringar men idag (eftersom klockan är över 12) så är det exakt 3 månader sedan M och jag blev tillsamman. Lite längre antar jag egentligen men man får inte börja räkna innan den där kvällen på studsmattan när jag blev officiellt tillfrågad att "Go Steady" med honom. Så söt^^

Ville bara säga att jag vet att vi antagligen går alldeles för fort fram och att jag vet att 3 månader inte direkt är ett nytt världsrekord men du är världens bästa kille och jag har så fruktansvärt kul med dig :) Du får mig att känna mig som om jag är världens vackraste även om jag glider runt i bakfull i min pyjamas och fast du retas med mig hela tiden så litar jag på dig. Önskar att du sov här brevid , höll om mig och pratade massa strunt i sömnen så jag kunde klia dig i håret och skämma bort dig fast jag vet att jag inte borde. Hoppas att du förstår hur mkt jag älskar dig och saknar dig när du inte är med mig. Du är en liten knasig hemsking ibland,
 men du är iaf min knasiga hemsking^^

 Sara älskar Micke

image500

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: jennie

naaaaaaaaaaw


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback