Det går bra nu

Har just klivit ur duschen och vant mig vid tanken på att det inte blir tjejkväll på krogen idag, sätter allt mitt hopp till morgondagen då det förvisso lär tillkomma lite män till tjejskaran :) Nu ska jag sätta på mig lite mysiga kläder och sen bär det av till Jo för lite kvalitésmys med henne och Elin. Film, kaffe och massa skitsnack. Inte ett dåligt alternativ!

Lördagens planer är ännu lite suddiga men det kommer läggas upp på bloggen imorgon för alla intresserade, vore roligt om å många som möjligt hängde på.

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: jennie

åh ja det blir skitkul, vad roligt med massa härliga planer och faktumen att JAG HAR HALSFLUSS :(
(och jag vill låna filmer av dig)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback