"Jennie, hjälp mig!" "Björn.."

Hade grymt kul igår ( Tack Mickan) men det känns lite i huvudet nu :/ Ska bli extra roligt att spela match, speciellt med tanke på att det blåser storm utomhus. Liten recap av gårdagen då. Kvällen började starkt med sång, mat och lekar. Runt kl 22 började det bli lite vilt och alla var till sin stora förvåning aspackade. Dans, dans och mera dans blev det sen och tillslut satt nästan alla av någon anledning inne på toaletten och hade barnförbjudet prat med Mickans lillasyster^^  Jag ser fram emot att se alla bilder, föreslår en brännskiva med samtliga som vi sedan låter gå runt.  ;) Hihi

Lite höjdpunkter från igår:

En servett börjar brinna, Alexandra utbister " Vänta, Min pappa är brandman" och försöker släcka elden med fler servetter...

Jag hittar en katt, den var söt men Anna skrämde bort den för den kunde tydligen känna att hon var packad.^^

Amadeus åt sin första kräfta. Han fick i sig säkert en halv klo. Stark jobbat.

Carro åt däremot upp sina kräftor och lite till, det var en upplevelse att se ;)

Baah, måste sova / S


Sagt om Stellaa
Postat av: Alexandra

HAHAHA, det var nog en av mina större snilleblixtar. ^^

Postat av: veronica

Oh, I see, hoppas dom får in den på ica i vallentuna sen när dom ärklara med allt :)
haha jag hoppas de!

2007-09-02 @ 23:53:42
URL: http://itsraining.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback