Knasiga lilla Sara

Har suttit nere i vardagsrummet och snackat massa strunt med mami och Emma som var hemma på kort besök, har nu blivit lovad att få bosätta mig i henes lilla lya i November när hon åker till Dublin och i December när hon ska på kryssning. Skööönt. Det är bara en av de små studentlägenheterna vid Drop-in solariet i centrum men, hey, det är skönt att få rå om sig själv ibland. Dessutom är det på "kryp avstånd" till Kvarnen vilket aldrig kan vara helt fel ;)

Nu är det snart dags för studiebidrag, Halleluja parise the Lord!
 Jag är i desperat behov av shopping/uteliv så det där ynka 1050kr är ytterst välkommna att joina mina 23kr som för närvarande finna på kontot. Har vart lite svårt att hanka sig fram på det. Borde väl skriva ett CV som alla normala människor men jag har inte funnit orken ännu.

Ska kanske ta tag i det idag.

När jag städat rummet dvs.
 
(in another lifetime)

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Alexandra

haha, kan inte jag också få joina dina "kryp-planer" från kvarnen dåra? jag bor ju inte hellerså långt ifrån ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback