Längtar du också?

Klockan börjar närma sig tolv men nu är jag iaf äntligen klar med religionen. Känns såå skönt. Skrev dessutom projektarbetesloggen tidigare så nu är det bara det förbannade HTML-skiten som jag har kvar. Ska belöna mig själv nu med lite varmt thé mot min hals som värker en aning och sen ska jag bara slappa lite framför tv:n och låta hjärnan varva ner, därefter blir det till att krypa ner i sängen och sova riktigt gott brevid M.

hade ett litet talk med min Mami idag om att kanske ta upp ridningen igen, funderar på att köpa en stor häst eftersom jag inte får tävla ponny nästa år. Måste erkänna att jag är riktigt sugen men tidsbrist och det faktum att knappt någon av mina jämnåriga kompisar rider längre känns lite trist. Nåja, vi får se.

Bjuder på en bild på mig under min Ponnyhoppningskarriär.
 Njut ordentligt för en sån ser ni nog inte igen^^




/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback