"Puss"

Idag var nog den längsta dagen i hela mitt liv. Första lektionen spenderar jag med att tänka på hur det skulle kännas att dra fram en revolver och sätta en kula mellan ögonen på min engelska C lärare Cecilia B. Resten av dagen följde den ena besvikelsen efter den andra med risig skolmat och allmänt seg filosofi-lektion. Bättre blev det inte av att jag mådde piss hela dagen, anade att jag inte var helt ok eftersom extrem smärta i ryggen tyder på feber i just mitt fall. Och visst hade jag 38.1 när jag kom hem. Naajs.

Men nu skiter jag i träningen, tar två alvedon och åker hem till M istället och blir tröstad (och förhoppningsvis bortskämd!^^)

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Maria

Sara jag kan säga dig att det var flera som kände likadant :) men snart är iaf denna vecka över!

2007-09-20 @ 21:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback