Raindrops keep falling on my head.

Igår hade jag riktigt roligt på Sky Bar, hemgången blev däremot lite vimsig. Minst sagt!
Nu sitter jag hemma iaf och pysslar med planer för mitt rum. Ska byta till min broders rum då han nuförtiden bor i Jönköping och pluggar Juridik. Det trista är att stökiga failjen Muren nu har använt hans rum som en liten avlastningscentral för allt vi inte vill ha men inte orkar slänga. Så nu måste jag övertyga Papi om att hjälpa mig både financiellt och praktiskt. Men det ska nog gå :)
Hade tänkt köra med lite IKEA stuff som bas och sedan slänga på massvis med krimskrams från typ indiska så det blir riktigt mysigt med orientalisk känsla. Kanske har vi nån gammal persisk matta som skräpar? Måste undersöka saken.


image514

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback