Två Finskor och en Norska

Idag efter en psykadelisk filosofi upplevelse så  var jag i centrum en stund med Karvonen och Kärki (tyckte att deras efternamn var mkt matchande samt underhållande) vi svullade på Lilla Valentina och pratade strunt, as ususal. Sedan tackade jag artigt nej till att följa med Elin hem eftersom det är Yoga-time ikväll :)
Ska vara riktigt Yoga-lisous och matcha alla mina saker, till och med vattenflaskan om jag hittar den.

Som svar på Michans undring om
chokladkakan, så kan jag meddela att jag äter den just nu.^^

! / S

Sagt om Stellaa
Postat av: LOllisen kärki

Du får inte berätta för någon att vi svullade, jag har sagt till folk att jag har blivit nyttig :S hiih .. men den var jag värd... tråkigt att du inte följde med mig och min äckelgubbe elin hem . mycket trevligt var det! pusss å slusk

2007-09-26 @ 22:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback