Dagens Lista

Tre namn du går under:
1) Sara
2) Sariiii
3) Plutten

Tre saker som skrämmer dig:
1) Djupt vatten
2) Höga höjder (Jag vet, djupt vatten och höjder)
3) Att bli drogad och typ våldtagen när man går ut.

Tre saker du har på dig (just nu):
1) Conversen)
2) Blommig klänning
3) Student-hoodie

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1) Love song - Sara Bareilles
2) Don't stop me now - Queen (ALLTID) 
3) C'mon C'mon - The Von Bondies

Tre sanningar om dig:
1) Jag har aldrig varit riktigt kär innan jag träffade min nuvarande pojkvän.
2) Jag kan rabbla alfabetet skitsnabbt baklänges.
3) Jag är egentligen rödhårig, eller i alla fall mer åt det guldblonda hållet. Inte blekblond som jag är nu.

Tre av dina intressen:
1) Shopping/ Mode
2) Gå ut och dansa, dricka och festa^^
3) Bloggen

Tre saker du verkligen vill ha:
1) Ett skitroligt jobb
2) Obegränsade tillgångar
3) En egen lägenhet

Tre människor du utmanar:
Alla som känner sig manade, jag har för mig att vi redan kört denna en runda bland min blogg-bekantskap. Eller?

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback