Funny

Idag skrevs nationella och jag är faktiskt ganska så nöjd med min insats. Bestämde mig för att skriva en essä om allegorier, inte direkt världens intressantaste (Förlåt, jag menar mest intressanta) ämne men men. Efter provet trängdes jag och M på bussen till Brottby med en hel klass småbarn. Vi var tvugna att stå upp hela vägen och jag kände för att DÖDA de små liven.

Kommer bli en utmärkt mamma...

Hursomheslt, när vi kom hem somnade M bums och jag gick omkring och gjorde ingenting tills Papi kom hem. Han hade med sig en matberedare som han impulshandlade eftersom han var så sugen på Coleslaw. Han gör ofta så, en gång kom han hem med en spis. Då blev det i alla fall lite father-daughter bonding medans vi gjorde coleslaw (blev grymt gooood) innan restan av min enorma familj trillade in. Det hela slutade med grillat, lite vin och massa mys :)

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback