Glitter och Godis

Tack för alla gratulationer vännerna mina :) Igår var det skiva på Café Umbra och jag hade riktigt kul. Mottog födelsedagssång, en glitterhatt och lite gratis drinkar. Kvällen slutade med lite drama och en lååång taxifärd hem till Brottby. Låt oss säga att det var NÅGOT jobbigt att pallra sig upp kl 06.15 för att ta mig in till Eastman och spänna tandställningen. 

Men allt som allt en najsig kväll och alla var jättefina. Elin som Marshmallow, Jo som glittrig Barbie/Godishallon, Jesper var Lakris och jag och Fia var superextasiga med glitter och galna lösögonfransar. Jag tog det till en lite högre nivå med en Godis-BH som var omåttligt populär ;)

Micke klädde inte ut sig alls men hävdade att han gick som sig själv.

Med andra ord
EyeCandy^^

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Fia

Hej. NU är min tävling igång. var gärna med och tävla. Trevlig kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback