Tänk vad jag kan!

Idag lagade jag mat (ja, det är sant). Mamma var tvungen att övervaka men jag gjorde allt själv :)
Är så stolt och jag bjuder nu på mitt recept för en gourmet-måltid^^

Skär falukorv i små bitar
Lägg i dem gryta och stek dem lite
Häll i 3 dl vatten och 3 dl mjölk
Häll i 2 paket korvstroganoff-pulver

(finns att köpa i din daglig varuhandel)

Om du glömmmer så står allt på förpackningen, haha^^

image997

I den vita grytan ligger underverket.
 Makroner gjorde jag ckså men de blev lite hårda...

Får jobba på det där.

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Angelicas Closet

Haha :)

Postat av: Anonym

Lägg i dem gryta och stek dem lite?
Haha du e ju kul

2008-04-14 @ 20:53:44
Postat av: Alexandra

haha jag är MYCKET imponerad sara. Men jag är ledsen, jag är en besvikelse. Jag kunde inte koka ris ens idag :( det blev bränt. så kass ^^

2008-04-14 @ 21:04:54
URL: http://sockeeer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback