Hallå besvikelse

Gossip Girl, som jag trodde hade säsongspremiär igår i USA, börjar inte förräns den 1 Spetember. Vaknade alldeles toktaggad innan jag insåg att jag kollat fel. Så trist, så trist. Men jag överlever väl i alla fall^^ Idag är en dag som gjord för att sitta inne och dricka te, titta på film och mysa med mannen min. Det är väl de få positiva sakerna med regninga dagar som annars känns lätt deprimerande.

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Carro

å va tråkigt, är så jobbigt när man ställer in sig på något som inte blir av. Men som du säger är mysigt vilket fall som helst att bara sitta inne och dricka te och mysa lite när de är sånt här väder. Ha en bra dag.

Postat av: Sara

Carro : Gulligt sagt av dig, ha en bra dag du med :)

2008-08-05 @ 16:57:23
URL: http://stellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback