Lånat av Sigrid

Senaste..
Låt du hörde: Nån av Elmore jam
Film du såg: Batman och Robin, haha, ska kolla klart på den snart :)
Mat du åt: Frukosten blev äggröra och nu så tuggar jag på Stimorol Fusion
Kram: M kramade mig farväl innan han drog på Bajen-match
Puss: Same as above
Fest: Riktigt hemmafest? Kräftskivan innan jag drog till Norge
Känslan: Uttråkad
Ilska:I När diverse folk drygade sig häromdagen
Resa: Norge :)
Glädje: Jag är mest glad hela tiden juh!
Dröm: Drömde något märkligt inatt men minns inte så väl
Boken du läste: En Rosamunde Pilcher bok men just nu läser jag spelet av Neil Strauss
Personen du träffade: Jesper
Personen du pratade i telefon med: Elin
Personen du fick sms av: M (han orkade inte gå 5m för att prata med mig^^)
Gången du åt en 7-eleven korv: Igår , YUM!
Gången du var utomhus: Igårkväll när kag vinglade hem från bussen
Gången du sov: Inatt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Eftersom inte hela min familj bor hemma var det ett bra tag sen!

 / S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback