"och munken också"

Idag tog jag det bara lungt hemma med mina rara väninnor. Jag, Fia, Jo och Elin har snackat skit, ätit bullar, kollat på massa bilder och garvat åt hur unga och dumma vi var (för en vecka sen typ^^) och tagit en liten roadtrip till Långsjötorp. Efter det fortsatte vi såklart till McDonald's i Hägernäs för en milkshake. Sjukt bra avslutning på kvällen och jäkligt rolig eftersom alla fick galna socker-kickar och började små dansa i baksätet, sjunga, skrika åt oskyldiga små fjortisar som hängde på övergångs-ställen och fnittra hejdlöst åt allt. Nu är det bara jag och Fia kvar och vi ska kika på film och sova lite.

Och vet ni vad? Imorgon kommer äntligen M hem från sitt dumma handbollsläger. Som jag längtat efter den mannen!

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback