Twilight

Internet här hemma är muppat så det fungerar bara på min broders dator och jag har bloggvägrat bara för att jag vill sitta vid min söta laptop. Ja, jag är en 3årig barnunge^^ Här är summering av de senaste dagarna:

Måndag: Slappade mest hela dagen innan jag tog tag i livet och pallrade mig ner till gymmet och styrketränade. Har helt galen träningvärk idag. Men det är det värt!

Tisdag: Gick upp 05.45 och gjorde mig redo för en lång arbetsdag i Kista. glömde mobilen och missade bussen. Hjälper till på Fias jobb igen :) Det gick utmärk trots morgonens missöden, sammanställde en enkät och skrev in i Exel. Ska dit imorgon igen och fixa utskick med reklam. Ska bli skönt med löööön, och mkt välbehövt.

NU: Tittar på "Never been kissed" och dör långsamt av pinsamhet.

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback