Dricka vin ur Konjak-glas

Hade så jäkla roligt igår. Det började segt eftersom jag och Jesper hade svårt at ta oss till Vallentuna men efter en liten muta så var vår kusin övertalad. Kom fram till Gästis en hel timme innan resten trillade in men vi hade riktigt trevligt i alla fall. Antagligen för att vi gick ut rätt hårt och lyckades bli fulla på rekordtid!  Bara det gör juh att kvällen var upplagd för succé^^

Som trevligast var det nog på Gästis men hade kul på MG också trots att jag inte var där så länge. Hade juh mina dancing-shoes on och så var bror min rar och bjöd på en jättegod drink.  Kvällen fick en perfekt avrundning med dipp och gurkstavar hemma hos M.




Min nya klänning var så söt och Fia och jag var barnsliga (som vanligt) och lekte med plåster. Som ni ser på bilden har jag gjort ett nosejob ;)


/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback