19 days and counting

Åh, älskade Fredag!

Idag ska jag åka hem till M efter jobbet, sen ska jag förhoppningsvis hinna springa en stund på rullbandet innan vi går till en vän och tittar på Idol. Ingen utgång planerad, det lämnar vi nog till morgondagen om det finns några pengar kvar efter alla julklappar jag ska köpa på Lördag. God knows there's plenty!

På Lördag är det julpyssel hemma hos M också. Baka peppisar, klä granen och vara allmänt julmysiga. Jag tycker egentligen att man inte ska klä granen såhär tidigt, det är mot min familjs tradition. Jobbig kulturkrock alltså ;) Vi tar in våran gran några dagar innan jul bara. Alla som vill följer med papi ut i skogen och väljer ut den finaste som Toftestas marker kan erbjuda. Sen slåss jag och Lisa om vem som får hänga upp änglarna. Okej, det där med änglarna kanske vi inte tar så hårt på nuförtiden men i alla fall!

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback