A little less conversation

Idag efter  jobbet ska jag till Täby och träffa M en liten stund. Ska köpa nyårskläder och har lovat att han ska få hjälpa till att välja. Egentligen skulle jag haft klänningen han köpte till mig i julklapp men den var lite stor och när jag skulle byta den till en mindre storlek så fanns den inte kvar, så istället lämnade jag tillbaka den. Så de pengarna ska antingen gå till en extasig klänning eller en ipod nano. M trampade förövrigt lite i klaveret när han skulle förklara storleksvalet.

M - Vilken storlek har du då?
Jag - Det beror på, men oftast 36/38
M - Jamen då valde jag ju typ rätt, 38!
Jag - Ja, fast nu var den ju lite stor.
M - Men alltså, 36:orna såg verkligen jättesmala ut.
Jag - Och det är alltså inte jag?
M - Ehh...

Haha, lite roligt var det. Även om jag inte tyckte det precis då^^

Sagt om Stellaa
Postat av: Andrea

HAHA, det är tur att de faktiskt vill ha något att greppa tag i!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback