Blondes do have more fun, until they go completely bald

Jag har ju helt glömt bort att berätta om mina hårfärgningsbekymmer! Köpte i Torsdags en fin guldblond färg. Tänkte att det kanske skulle kunna vara kul att gå från min bleach-blonde look ett tag men ville inte ha en alltför dramatisk förändring! Tyvärr var det något som fick snett och mitt hår blev istället ett äckligt mellanting av blont och brunt. Fick panik och övervägde seriöst att bli rödhårig bara för att kunna färga över eländet. Men istället köpte jag två förpackningar med blonderingsmedel. Den första drog vi i på Fredagen. Mitt hår blev blont högst upp och gult i längderna. Inte snyggt. Igår hann vi få i andra förpackningen och nu är jag tack och lov blond igen!

Hur mkt enklare hade det inte varit att bara färga i utväxten från början? Ibland blir jag så arg på mig själv...Dessutom är jag hyfsat säker på att mitt hår kommer trilla av närsomhelst. Det ser ärligt talat übertorrt ut, får nog unna det en inpackning flera ggr den här veckan, annars kommer jag väl bli polisanmäld för misshandel och vanvård.


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback