Dagens lista

Fullt namn: Sara Maria Muren
Piercingar: Nej
Tatueringar: Nej, men är lite sugen
Du samlar på: Skor?
Vad ska du göra ikväll: Titta på Idol, kanske vara med Fia ett tag, ta det lungt och kramas med M
Vad är du allergisk mot: Typ inget, men nyser rätt ofta. Vad kan det bero på tror ni?
Använder du hårspray: Väldigt sällan. Mitt hår är oftas tillräckligt fluffigt på egen hand^^ Men om jag ska på fest eller så brukar jag vara lite wild and crazy och skapa rejält med volym!
Kan du stå på händerna: Ja, i 1 sekund
Favoritserie: Gosspi Girl såklart :)
Håkan Hellström eller The Ark: The Ark The Ark The Ark!
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: Ja, det är ju Fredag idag!
Var du glad igår: Hyfsat, det går lite upp och ner
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Haha, ja. Typ för många^^
Vad dansar du till: Allt!
Kan du sjunga: Jag anser väl att jag inte sjunger dåligt. Men kanske inte så fantastiskt bra heller.
Mer värt än guld: Pappas bankkort? Haha, nej jag bara skojar. Platinum kanske är rätt svar? 
Spaghetti eller makaroner: Det som känns rätt i stunden
Ett land jag vill besöka: The US of A!


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback