Det är inte lätt när det är svårt

Mamma är i Täby och handlar julklappar, så förhoppningsvis får jag skjuts hem. Förutsatt att hon stannar i en och en halv timme till alltså. Just nu önskar jag bara att den här arbetsveckan ska vara över så jag får lite välförtjänad julledighet! En glad nyhet är i alla fall att jag fick ett erbjudande angående nyår av Johanna, men jag vill ju helst fira med alla Vallentuna-vänner, inte massa folk man knappt känner överhuvudtaget...


Sagt om Stellaa
Postat av: Anonym

ska du lämna alla oss på självaste nyår?

ska micke med där?

Puss

2008-12-17 @ 22:54:23
Postat av: sara

Anonym: Hejsi, om man inte skriver sitt namn så är det svårt för mig att veta vilka jag skulle lämna ;) Men neeej, det ska jag inte! Det var bara ett förslag Jo kom med, klart jag ska vara med alla gamla godingar :)

Postat av: Sofie

Det var jag som skrev!

2008-12-18 @ 08:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback