Drama Drama

Igår var jag M, Fia och bror och åt middag samt tittade på den nya filmen "Twilight". Riktigt bra faktiskt, ska nog önska mig böckerna i julklapp tror jag. Dessutom var juh killen som spelade huvudrollen döläcker! (Haha, DÖ-läcker^^ Jag är så fyndig)

Vi träffade 2 vänner där som också skulle se filmen så vi fick skjuts till Vallentuna efteråt. Åh vad härligt tänkte vi men någonstans på Bergtorpsvägen blir vi påkörda av en idiot som sedan drar därifrån! Han kom farandes ut från höger och smällde in i vårt högra framdäck innan han flög över mittrefugen och nästan körde av vägen på andra sidan. Reg-skylten hann vi inte se såklart och att köra efter var inget alternativ eftersom vi hade både punka, låst högerhjul och andra småskador på bilden. Vi fick istället köra in på en busshållsplats för att ringa polis och bärgningsbil. Men det var tur att vi hann bromsa så pass mkt för annars hade det nog inte gått lika bra. Nu klarade vi oss allihop med en lätt chock!

Men det var skönt att slippa gå från tåget i alla fall...

Sagt om Stellaa
Postat av: Sofie

Oj, är det sant?? Ni kanske skulle åkt med mig istället!

Haha Sara, han var ju bara så snygg i filmen, hoppas de kommer en till!

Postat av: sandra

Men det var skönt att slippa gå från tåget i alla fall, hahahahahahhaa ja vilken tur att de slapp de

2008-12-01 @ 11:38:13
Postat av: Andrea

Ojoj, orka me såna där idioter :/

2008-12-01 @ 13:12:12
Postat av: Anonym

De kmr en till

Men böckerna är grymt mkt bättre

2008-12-03 @ 18:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback