En liten recap


(gissa vad Jesper gjorde samtidigt som han tog bilden?^^)

Det här är vad jag hade på mig i Fredags. Brors skjorta, halsband från MQ, lackleggings och svarta stövletter från BelleShoes. Kan meddela att jag hade alldeles för roligt. Faktiskt så roligt att jag fortfarande har ont i huvudet, mucho obehagligt!

Idag var jag i stan med Fia, M och hans vän. Vi år lunch med Jo i kungshallen och jag fick med mig 2 julklappar + världens finaste sammetsklänning från Weekday hem. Den lär jag ha på julafton, vi träffas väl på MG framåt småtimmarna?

Sagt om Stellaa
Postat av: sandra aka sandi

vem ska inte till MG ^^ förutom jennie :P

2008-12-21 @ 22:46:39
Postat av: V

trodde att du skulle ringa mig när du skulle till stan? eller har du glömt bort det din fyllskalle?:P

2008-12-22 @ 00:51:44
Postat av: sara

V: Ah, förlåt! Jag var så bakis att jag bara kunde tänka på att sätta den ena foten framför den andra ;) Haha, nej men det var inte meningen söt, pussi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback