Essential

Godmorgon,

Idag myser jag runt i mina korta fejk-uggs. Helt otroligt skönt men nästan för varmt om fötterna nu när man är inomhus. Det har inte ens gått en timme av arbetsdagen men jag längtar redan hem, hem till min dator för att titta på GossipGirl såklart ;) Vad annars?

Ikväll blir det nog lite grooming också. Behöver fixa naglarna som blir helt förstörda av att smattra mot en tangentbord hela dagarna. Ska kanske platt håret också, det var länge sedan... Nej, nu räcker det med onödig information för tillfället!

Sagt om Stellaa
Postat av: elin

Jag hittar inget bra gossip girl avsnitt att ladda ner, alla är typ skyddade med en kod eller nått den här gången :S Tipsa mig när du har laddat ner de! :)

2008-12-02 @ 14:10:07
Postat av: sara

Elin: Antagligen så måste du "extrac-ta" filerna för att det ska gå att se dem. Om det är problemet så ser du antagligen bara massa små typ lila ikoner men ingen video-fil i mappen du laddat ner. För att göra det måste du ladda ner ett program som heter win-rar. Antigen så laddar du ner det och gör ett försök eller så fixar jag det till dig när jag kommer hem så skickar vi den över msn.



puh, det blev lite längre svar än jag trodde^^ Ring om du behöver hjälp!



PÖSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback